Reklama na Internetu

Nejúčinnější propagace Internetový stránek je na Internetu.

Internetová reklama – statistické údaje
Internet v minulosti: Počet webstránek v minulém století na světě

1998: 2,636,000
1999: 4,662,000
2000: 7,128,000

 12.1. 2019 je 644 millionů webtránek s doménou.

Proč je reklama na Internetu výhodná?

  • okamžité napojení uživatele internetu na web stránky
  • je levnější a účinnější než reklama jiným způsobem
  • přesná statistika kliků anebo zobrazení banneru, mapování regionu uživatele

Jaké jsou možnosti reklamy na Internetu?

  • placená reklama – cena za klik nebo vizuální bannery
  • výměna odkazů s nekonkurenčními weby
  • články v oborových sekcích, fan kluby, diskusní fóra, PR články
  • kvalitní registrace do katalogů a vyhledávačů
  • Facebook, twitter a další sociální sítě

Jak ušetřit na placené internetové reklamě?

  • kvalitní webstránky s rozsáhlou prezentací – text je vyhledáván, ne nádherné fotografie nebo animace
  • vysoký rating od vyhledávačů – stránky jsou dobře registrované do vyhledávačů a katalogů
  • zajímavý produkt anebo služby
  • propagace webstránek mimo internet – název webstránky na výloze obchodu, propagační materiály mají web adresu
    P.S – Určite jste si pustili komerční rádio a slyšeli jste reklamu, například v autě. Na konci každého spotu zazní již odřená věta – například najdete nás Internetu na www tecka osoupane pomlčka boty pomlčka praha tečka cz – je to vůbec efektivní?? Opakují to v tom spotu několikrát – tak zastavte auto sežeňte si blok s tužkou a zapište si to. Ale bude čekat na to další hodinu, až to budou vysílat znovu.

Na našich stránkách admanet.cz se snažíme všechno vysvětlit lidsky, nepoužíváme odborné termíny, kterým nikdo nerozumí.